miercuri, 1 decembrie 2010

Sărut deasupra norilor




Îmi amintesc de gura ta ce cobora în valuri pe trupu-mi nemişcat căutând nemurirea momentului etern.
Priveam la tine dezarmată şi năucită de dorul ce-l aveam în vis şi acum în sânge.
Că te-am iubit întotdeauna sunt sigură şi-atât de mult mă rog la Dumnezeu să-ţi apere fiinţa şi să ne apere iubirea.
Dragostea ce ţi-am purtat mereu e însăşi crucea ce o duc din ceruri pe pământ şi iar, pe drumul meu spre bolţi.
Mereu vom fi alături în timp şi spaţiu, în vis şi gând.
Mereu îmbrăţişaţi cu sete, orbiţi de patimi şi trăiri.
Nu ne-om mai opri, încredinţaţi acum că bunul Dumnezeu ne va păzi mereu.
Şi atunci când poiana plină de soare ne va chema vom fi alături.
Dincolo de tot! Mereu!





'Kiss above the clouds" 2010 by: Ana Emilia Matei
Medium:Acrylic on canvas
Description: 48"- 36"- 1,75" 123cm-92cm-4,5cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu