marți, 5 iulie 2011

Plutire

Din răcoarea umerilor mei, trag seve muguri de aripi. Adun după mine vise albe spre albastrul pur din zenit. Mă înconjoară culorile. Se ridică iar ca un dans de anotimpuri. Primăveri învolburate de flori ce vin în valuri și se sparg la țărmul unde iubirea e o cărare strălucitoare. Apoi veri arzătoare ce mă fac să te vreau în spuma mării de un albastru plămădit din dragoste. Vin și toamne cu ghirlande de flori înmiresmate ce fixează galbenul sub pleoape și roșul în inimă. Și simt iar dragostea mirosind a fân și-a fructe coapte. Iar la final, cu aripi fâlfâietoare de dans vin ierni cu tăria albului de turlă a mănăstirii ce aduce un strop de lumină din ochii tăi spre mine. Mă răstorn în zbor rotit în palmele puternice ale Timpului și parcă mă amestec cu anotimpurile.

  

Shlomit Katzav-Buium -"Floating"  - (oil on canvas) 30/30

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu