vineri, 3 iunie 2011

Schimbare

Cu mâinile amândouă amestec culori şi aştept să se schimbe lumea. Alături de frunze răsar flori albe, una după alta. Înfrunzirile vin spre mine ca un prăpăd de ramuri întinse cu verdele în aer lovind. Aud dese bătăi de aripi şi aripi îmi cresc şi mie. În ochi mă doare lumina şi ajung alături de frunze. De ce legaţi pietre de moară de aripa păsării ce a început să zboare? Când cad fulgi însângerați mă ridic şi plutirea mă duce spre poarta viselor ce e din ce în ce mai aproape. Port gândurile ca pe un scut în faţa celor ce-şi ascut tenebre. Și vânătoarea face sufletul să-şi plângă sângele pe-o pată. Prind în aripi setoase nemărginirea zilei și sper să se arate încet ca o pasăre suavă, conturul tău. Frumoasa clipă mă urmărește încet până mă risipesc în aerul mângâietor. Cât suflet cald voi aduna în file? Mi-e atâta dor de libertate...
M-am visat pe un tărâm în mare, un ţărm de eternitate și valuri dansau cu nisip sub picioarele mele. Soarele, Luna, stelele şi pământul le-am zărit în mâna lui Dumnezeu. O lumină nemaivăzută strălucea peste tot și mă atrăgea de partea ei. În braţele de îngeri am zburat ușor spre ea simțind aripile lor fâlfâind spre sus. Începe schimbarea și inima bate veselă cu privirea văzduhul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu