duminică, 10 octombrie 2010

Scrisoare verde

Azi m-am intors la ora stiuta in casa noastra, fata mea verde. M-am rugat si L-am implorat sa-mi dea putere si credinta. M-am rugat pentru fata mea verde, pentru iubitul meu albastru, pentru fata mea galbena si pentru fata mea rosie. Si pentru toti ceilalti. Suflete dragi de acum si dintotdeauna. Lacrimile siroiau implorand izbavire.
Am ascultat cu atentie. Si am cerut un semn. A venit ca o minune, ca un miracol.
El a venit spre mine in haine albastre si cu ochii albastri si adanci mi-a spus ca lacrimile aduc izbavire. Ca iubirea e in tot si in toate. Ca numai cu credinta vom ajunge in locul stiut.
Am multumit Cerului si Lui pentru tot, pentru azi si pentru maine. Si Lui i-am cerut iertare pentru indoieli si pentru durerea care-mi apasa inima. Acum stiu. Ce e scris sa sa intample se va intampla. Am sufletul deschis spre lumina. Si stiu ca cineva ma vegheaza. Cineva ma iubeste. Dincolo de viata si dincolo de moarte. Mai presus ca pe sine. Sunt atat de fericita si atat de coplesita. Fiecare clipa e un miracol.
Iubirea e aici. Si o simt prin toti porii.
Acum, aici. In tine, in mine, in toti ai nostri dragi.
Lumina ne calauzeste.
Minunat, minunat, minunat!

Un comentariu:

  1. Un semn, mai multe semne... iubire, iubire din toate ale sufletului deschise cai...
    Eu m-am rugat pentru fata mea albastra, pentru iubitul meu verde-albastru, pentru fata mea mare, pentru fata mea galbena, pentru lupii mei, pentru serpii miraculosi. Pentru credinta, bunatate si iubire am ridicat ochii spre cer, iar LUMINA m-a invelit in minunate valuri pictate...
    Lacrimile trebuie sa cada pentru ca altfel nu am intelege menirea lor...
    Si ingerii ne vegheaza, ne arata calea albastra spre locul stiut. Pentru ca a nins cu ingerii astazi, iar pamantul este acoperit de zapada alba ca iubirea lor pentru noi. Da, sunt multe semne, iar eu astazi am primit unul de departe, de peste cateva mari... Bucuria mi-a fost mare, dar si durerea... Si nu m-am indoit niciodata de IUBIRE, iar daca am suferit a fost pentru ca sa am bratele libere sa primesc ce va veni...
    Ce este scris sa se intample se va intampla...
    EL stie, NOI stim... Acum trebuie doar sa impartasim si celorlalti clipe miracol...
    Si plnag privind in jurul meu, caci se aduna sufletele mele dragi aproape si mangaierea lor ma alina. Imi simt sufletul pereche atat de aproape incat e minunat, e minunat, e minunat...
    Chiar daca doare, e semn ca sunt lumina vie...

    RăspundețiȘtergere