luni, 11 octombrie 2010

10.10.10

Gestul tau ma-mbie la nesomn
Lumea-ntinsa suiera prin vant
Un cuvant din parte-mi e cuvant
Vise vin si trec adanc prin somn.
Tu treci si fugi pe-ascunsele poteci
Te caut de zile-ntregi, te caut
Prin temple daramate-n ruina.
Te stiu, dintr-o mie te stiu.
Caramizi de dor cladesc pentru tine
Si lumini palpaind vin in plutire.
Ai fost o clipa, o primavara,
Visul meu din zori, dragostea mea dintai.
Ce-nseamna cer albastru fara tine
Si vocea ta cu suflet inflorit?
Tu si eu vom fi mereu - Iubire
Chiar de nu esti aici.
Vis minunat, steaua noastra albastra.
Un cuvant s-a stins, lumina a invatat
ceva de la noi. Dar suflet viu iti voi pastra!
Dragostea mea de azi, de tine mereu,
Dragostea imi va reaminti de mare...
Cand te privesc, in gand,
Senin ti-e sufletul. Si-n vis
Esti iubirea adevarata ce-o asteptam.
Esti poate mult sau poate prea putin...
De cate ori in visul meu vei fi,
te voi astepta la poarta mare a  iubirii.
O sa m-astepti? O sa ma stii?
O sa ma cauti? O sa ma uiti?
Din cand in cand visul o ia inaintea somnului -
Si atunci toamna seamana cu un sacrificiu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu