duminică, 15 ianuarie 2012

Călătorind pe drumul vieții


Caut mereu în mine și descopăr bucurie de viață, redescopăr curajul de a lupta. E o poveste frumoasă aici, căci inima e mereu deschisă, plină de comori  ascunse, de daruri neprețuite. Sunt bucăți de suflet, lacrimi de bucurie, oftaturi târzii, răni și împăcări, libertate și liniște, putere și armonie, gânduri curate și speranțe.
Trecut și viitor.
Sunt zile și nopți când sufletul cuprinde zarea întreagă și aduce la suprafață tot ce e ascuns în profunzime. Sunt clipe când interiorul se bucură de adevărurile cugetului, când inima e plină de bunătate și înțelepciune. Mă bucur când văd umbre căci știu că sunt în lumină, zâmbesc chiar de sunt nori, căci știu că în spatele lor stelele strălucesc mereu.
Prezent și viitor.
Găsesc mereu puterea și modalitatea de a-mi îndeplini visele, mereu găsesc forța de a merge mai departe. Sunt suflete în formă de inimă ce mă sprijină pe drum și  îmi aduc mulțumire și liniște, știind că suntem toți ca o familie, ca degetele unei mâini, uniți în ajutor și îndrumare, în spirit și simțiri. Mă însoțesc pe drumul vieții, mă ghidează de multe ori și piedicile nu-mi mai par de netrecut. Ne atrage pe toți lumina, ne atrag locurile sacre, ne însoțește dorința de adevăr și libertate. Vibrăm împreună pentru că avem același drum. Schimbăm experiențe și informații, ne ajutăm în momentele de cumpănă și suntem fericiți când găsim liniștea. E mai ușor să depășești greutățile când știi că ai aproape un umăr sau un braț oricând și totul în jur te susține. Nicio alegere nu este întâmplătoare, fiecare este ales și la locul ales.
Trecut, prezent și viitor.
Acesta este drumul fiecăruia din noi. Călătorim împreună și separat, așa cum a fost scris.
E drumul inimii clădit cu armonie și iubire, cu liniște și adevăr.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu