miercuri, 26 mai 2010

Suflete în formă de inimă

Aceeași muzică, aceiași oameni pe care îi iubesc.
Noi toți împreună.
Oameni cu același suflet, aceleași gânduri, aceiași ochi și același format de inimă.
Suflete frumoase, păsări călătoare.
Simt o febrilă mișcare în interiorul meu, ca și cum cineva îmi înregistrează bătăile de inimă.
Mai mulți oameni așteaptă intrarea muzicii peste aceste bătăi de inimă.
Muzica e ca un val de mare peste care picură ca dintr-o stație de amplificare țipătul vesel al pescărușilor.
Timpul s-a oprit.
Mi-aprind o țigară. Sunt fericită.
Am căutat o stea care să-mi semene în singurătate-mi. Am găsit o galaxie.
Mi-am regăsit liniștea.
Ascult tăcută cântecul.
Descopăr pe zi ce trece strania legătură în care credeam cu atâta ardoare. La fiecare pas descopăr mirosul miraculos al dragostei pentru oameni.
Liniște și lumină. Suflete în formă de inimă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu