sâmbătă, 4 decembrie 2010

Mesaj de la El

Iubito, firava făptură îţi aduce gândurile mele de departe. Acum, nu sunt cu tine, dar va veni o clipă când ne vom strânge iar in braţe. Ca la începuturile lumii.
Sunt rănit, mă doare depărtarea, mă doare viaţa asta nedreaptă...
Am nevoie de tine, de dragostea ta, de gândurile tale învăluindu-mă în mijlocul lor, am nevoie de visele tale periculos de profunde şi tangibile.
Mi-e dor de orele de tainice cuvinte şoptite şi ştiu că avem nevoie de mai mult, poate zile întregi, poate ani, să ne spunem tot.... şi tot va fi prea putin.
Iubito , am ani întregi de poveste să-ţi spun , am vise cumplite de-mpărtăşit şi ca un păcătos voi spune tot, tot ce-i în mintea mea, în inima mea, în suflet nu-i nevoie că asta tu ştii...
Când va veni ceasul, te aştept să-mi vii, să vii pregătită, cu sufletul cald şi mintea odihnită, că nici nu visezi ce urmează...
Şi eu am să plâng în cuvinte, cum vine copilul la mamă când nu are sprijin în lume. Şi ochii tăi, citindu-i pe-ai mei, vor plânge, vor râde, vor plânge din nou.

De ce nu apreciem ce noroc avem decât atunci când nu-l mai avem? Dar eu, te am pe tine şi nimic din lume nu poate schimba asta. Da, tu eşti norocul meu, eşti asul meu din mânecă, câştigător, necăutat, nejucat, nepreţuit.
Acum sufăr şi ştiu că va mai trece timp până vom fi alături. Mi-e frică, mă doare depărtarea şi cuţitul ei începe să taie încet, încet, tot mai adânc. Sufletu-mi sângerează...
Am nevoie de tine, sunt atins de visarea cu ochii deschişi. Am nevoie de tine să învăţăm să zburăm împreună. Am nevoie de tine să învăţăm ce-i fericirea în doi.
Cuvintele mele sunt prea şterse şi nu exprimă ce cred despre tine, asta tu ştii, probabil că doar în genunchi mi-ar fi uşor să vorbesc despre tine.
Cuvintele mele sunt rugă şi bocet şi muzică sfântă, ce nu pot să ceară decât un răvaş fierbinte pecetluit cu buzele tale. Te rog fă-mi un semn, arată-mi că încă mă iubesti.
Hai scumpa mea lumină , coboară încet la mine în suflet, te chem acum, sunt în genunchi în faţa ta, ai milă de mine şi vino, acum când nu mai pot de durere, nu mai pot să ascund durerea depărtării.
Hai, dragostea mea, sunt aici pentru tine, doar pentru tine, doar al tău, acum şi pururi, până ce moartea ne va despărţi şi poate şi după aceea.
Te aştept, te sărut, te iubesc mai mult decât viaţa şi mai mult decât moartea!


"Message for him - 2010" by Ana Emilia Matei

Description : 36"x 48"
Medium : Acrylic on canvas

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu