luni, 4 octombrie 2010

***

 Un colt de soare ma-nvaluie
Si toamna mi-e rochie bogata.
Pasari albe mi-au tesut-o si
Zambetul bun imi da tarcoale.
Crizanteme albe, valuri de mare,
Imi acopera trupul.
Bratele infloresc si doi pescarusi
Imi stau pe umeri.
Ghirlande de flori ma invaluie
Si ma pun la adapost.
O stea viorie clipeste
Din cand in gand.
Iubirea mi-e talisman si podoaba.
Frunze mari ma acopera usor, usor
Si-mi lasa urme mari.
Toamna-mi coboara pe crestet
Si tamplele se lumineaza.
Un gand ametitor ca jocul unor valuri
Unul trandafiriu, altul de smarald
Iar altul precum petala florilor iubite
Cu parfum discret
Adus de dealuri de-nceput
De toamna adevarata.
Implant un zambet in dimineata asta
Ca pe un trandafir rosu
Ce-mi incanta inima
Si sterge lacrimile sufletului.

2 comentarii:

  1. Ma bucur sa vad o schimbare in tonul gandurilor tale ...
    Optimismul nu trebuie sa lipseasca din gandurile noastre ....
    Bravo....dar care este cauza???

    RăspundețiȘtergere