miercuri, 13 octombrie 2010

Anul asta Craciunul a venit mai devreme...




Cea mai importanta zi din an pentru mine, de cand ma stiu, a fost Craciunul.
Anul asta m-a luat pe nepregatite. Fara brad. Fara cadouri cumparate pentru cei dragi si fara miros de portocala si vin fiert.
Am deschis ochii mari intr-o camera frumoasa plina cu suflete.
Mos Craciun mi-a adus o fata verde-albastra care incrusteaza cuvinte in inima. E cel mai frumos cadou din viata mea. Si langa ea, a asezat suflete dragi, in forma de inima, care au cantat, au povestit si ne-au aratat calea spre Lumina si Iubire. Cata magie! Cata lumina! Ce minunat!
Sunt coplesita de toate cadourile astea si incerc sa pictez cuvinte, dar se pare ca de data asta am amutit.
Va multumesc tuturor pentru seara minunata, dar mai ales tie, Lore, pentru tot ce sunt cu tine.
Multumesc Lui ca a lasat ca totul sa se intample Aici, Acum, 12.10.2010.
Fiecare dintre voi are un colt special in inima mea....si inima mea are atatea colturi!
ALBastrii mei dragi m-ati umplut de LUMINA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu