sâmbătă, 20 noiembrie 2010

Citesc

Citesc o carte și mă gândesc la tine la fiecare pagină dată...la fiecare cuvânt, la fiecare semn... mă gândesc la noi. Oare ce va fi? Oare ce ne așteaptă? Suntem noi cei care greșim? Să iubești nu poate fi greșit... Te iubesc... și sper să nu se termine niciodată! Ceva se schimbă în mine, poate e teamă, poate e răzbunare, poate e dorința de a trăi ce încă nu am trăit. Poate vreau să cred că încă mai pot iubi cu suflet curat și liber. Poate că am să regret după ziua asta sau poate o să înebunesc. Poate că am păcate care trebuie ispășite. Încerc să scriu ceva pentru tine...încerc să te caut în mine...ești tu ceea ce caut? Sunt eu ceea ce vrei? Ce va fi cu noi? Ce va fi cu dragostea noastră? Ce va fi? Teama mă macină surd și încet ca o moară veche, hodorogită. Teama mă îneacă... aș vrea să mă plâng, dar la cine?  Să plâng nu mai vreau... Citesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu